菜单

三大俱乐部强强联手,为校友支招:小企业怎么做企业客户市场营销

活动日程

日期:2019年7月14日 14:00-17:00

地点:上海武夷路199号曼享汇(曼大中国中心校友活动基地)

费用:50元每人(含下午茶)

活动流程:三位嘉宾就上述话题各分享15分钟,1.5小时话题问答讨论。

Small Business Marketing

How to transmit theservice and your value to your key account?How to arrange the  marketing andbrand building effectively with the

limited marketing budget? How to win the professional clients?

The University of Manchester China Centre would like to invite alumni to join the first co-host salon by the China Centre alumni Legal Club, Marketing Club and Start-up Club at Mcloud on July 14th.  Three speakers will share their experiences about Small Business Marketing - B2B. Whether your start-up experience is a huge success or going through troubles, all entrepreneurs are welcomed to share and to ask questions!

Date: 2-5PM, July 14th, Sunday

Address: No. 199,Wuyi Road

Fees: RMB 50per person (includes afternoon tea)

Agenda: for speakers 15 minutes each, attendees 1.5 hour Q&A

三连问

1. 小企业通常大客户销售为主,你是怎样向客户传递服务与价值的?

2. 预算有限,你在小预算做品牌建设和市场宣传时有什么心得?

3. 专业客户市场如何获客?

@创业者,这是属于您的沙龙!

7月14日周日下午两点曼彻斯特大学中国中心校友法律俱乐部,市场俱乐部与创业俱乐部将于曼享汇首次联合举办沙龙活动,俱乐部将邀请三位不同行业嘉宾为大家分享小企业怎么做企业客户市场营销。

我们特邀请三位资深行业人士与大家来做一场探讨,这不是一场讲座,这是一场面对创业者的沙龙。诚邀创业者来分享,来提问,来解惑。沙龙座席有限,不论你曾成功还是曾失败或是进行时,都可报名,来者需积极参与哦,参与才有收获!



潘宏林

他是DDI认证国际讲师,执业药剂师,会计师,拥有二十余年外企工作经验,历任亚洲区技术服务经理、市场发展经理和大客户经理。谙熟B2B市场和客户的划分策略、价值主张的传递以及大客户的管理。并曾任世界500强化工公司内部讲师,引导亚洲各国家经销商对市场和客户精确定位,并制定发展蓝图。




夏楠 Grace

她是一位资深外企高管,英国CIPMT国际职业认证培训师,尤其在B2B行业拥有十多年市场战略和品牌创建及管理的实战经验,擅长挖掘创新点和整合多元思维。




杨雅

任职于协同共享企业服务上海股份有限公司商务拓展部门副总裁,服务企业财税法专业人群。多年财法专业市场高级总监客户沟通拓展经验,聚集管理千人以上企业专业客户。


报名参加